۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

دادستان تویسرکان:

۳۵ مورد رفع تصرف حریم راه‌های تویسرکان امسال انجام شده است

۳۵ مورد رفع تصرف حریم راه‌های تویسرکان امسال انجام شده است

همدان- دادستان تویسرکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ مورد آزادسازی و رفع تصرف از حریم راه‌های شهرستان تویسرکان انجام شده است.

مصطفی ربانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره آزادسازی حریم راه‌های شهرستان تویسرکان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۵ مورد آزادسازی و رفع تصرف از حریم راه‌های شهرستان تویسرکان انجام شده است.

وی افزود: همچنین پیگیر انتقال زندان به خارج از شهر هستیم.

دادستان تویسرکان با اشاره به قوانین تغییر کاربری گفت: هر گونه تغییر کاربری در داخل مناطق تحت مدیریت محیط زیست طبق ماده ۳ آئین نامه اجرای قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی و زراعی و باغ‌ها باید ابتدا از محیط زیست توسط جهاد کشاورزی استعلام و بعد از تأیید محیط زیست، مجوز تغییر کاربری صادر شود.

ربانی خاطرنشان کرد: همچنین هر گونه دست درازی و تخریب و تصرف اراضی ملی خارج از نوبت طبق تبصره ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی رسیدگی و برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تخلف آلودگی‌های زیست محیطی بیان کرد: مراکز کارخانه‌ای و تولیدی در صورتی که هرگونه تخلف محیط زیستی داشته باشند با توجه به سیاست قوه قضائیه در حمایت از تولید بدواً اخطاریه به منظور رفع خلاف و آلودگی زیست محیطی با تعیین مدت معین و اعاده به وضع سابق صادر و ابلاغ می‌شود.

دادستان تویسرکان عنوان کرد: همچنین متولیان امر مکلف هستند مستندات و نظر کارشناسان محیط زیست را جمع‌آوری و در گزارشی دقیق، آن را به دادستانی به منظور اقدام قانونی لازم ارسال تا وفق مقررات برخورد شود.

کد خبر 5823105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha